Zobraziť kategórie

Reklamácie

Reklamácie sa riadia reklamačným poriadkom, ktorý je uvedený v našich obchodných podmienkach. Upozorňujeme, že na darčeky, ktoré sú poskytované zdarma k zakúpenému tovaru, nie je možné uplatniť žiadne práva spotrebiteľa.

Vážení zákazníci,

pre urýchlenie a zjednodušenie vybavenia Vašej reklamácie vyplňte prosím reklamačný list, ktorý nájdete tu

Reklamácie - príjem oprav:

HECHT SK, spol. s r.o.
Letisková 20
971 01 Prievidza
046/542 03 20 linka 4
reklamacie@hecht.sk

Zobraziť na mape

 

Reklamácie - elektromobilita, miešačky 

Externé pracovisko - HECHT SK, spol. s r.o.
Necpalská cesta 34B
971 01 Prievidza
046/512 02 60
servis2@hecht.sk

Zobraziť na mape

 

  • Zoznam opravovaných strojov

     
    Accu motorky

    • HECHT 55128
    • Aprilia Dorsoduro 900
    • BMW S1000RR
    • HECHT 54500
    • HECHT 54501
    • HECHT 54502
    • HECHT 59100
    • BMWR1200RTPOLICE

    Accu buggy

    • HECHT 54812
    • HECHT 54899

    Accu štvorkolky

    • HECHT 54803
    • HECHT 54800
    • HECHT 54801
    • HECHT 56801
    • HECHT 56800
    • HECHT 51060
    • HECHT 56150
    • HECHT 56155
    • HECHT 59399
    • HECHT 54100
    • HECHT 54103
    • HECHT 56100

    Accu autíčka

    • HECHT 51117
    • HECHT 51119
    • HECHT 56185
    • HECHT 56187
    • Fiat 500
    • BMW X6
    • Mercedes Benz SLS-AMG
    • Mercedes Benz GL63
    • HECHT 51818
    • JEEP Wrangler Rubicon
    • HECHT 58888
    • HECHT 59118
    • Ford Ranger Raptor
    • Ford Ranger
    • Mercedes Benz XMX606
    • HECHT 55999
    • Ford Ranger Monster Truck
    • HECHT 51818
    • HECHT 52108

    Accu traktory

    • HECHT 50925

    Šliapadlá

    • ABARTH
    • Mercedes Benz Pedal Go Kart
    • HECHT 59788
    • HECHT 59789

    E-skútre

    • HECHT Grace
    • HECHT Equis
    • HECHT Citis
    • HECHT Citis Max
    • HECHT Cocis Zero
    • HECHT Cocis
    • HECHT Wise
    • HECHT Terris
    • HECHT Betis
    • HECHT Cocis Max

    Miešačky

    • HECHT 2117
    • HECHT 2141
    • HECHT 2185
    • HECHT 2221
 

 

Ako postupovať v jednotlivých prípadoch reklamácie?

  • Doručený tovar je poškodený

    Kupujúci je povinný doručenú zásielku pri prevzatí prekontrolovať. V prípade, že tovar doručený kuriérom javí na obale známky poškodenia, nepreberajte ho! Skutočnosť poškodenia sa potom uvedie v prepravnom liste, ktorý dostanete od vodiča. V prípade zistenia poškodenia samotného tovaru vo vnútri balenia, teda bez známok poškodenia samotného balíka po prevzatí, je nutné kontaktovať prepravcu a našu spoločnosť.

  • Bol doručený iný tovar/niektoré časti chýbajú

    Ak sa stane, že niektoré časti doručeného tovaru budú chýbať, alebo ak Vám bude doručený iný tovar, než bolo objednané, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie. Tam Vám individuálne poradia, ako vo Vašom prípade postupovať.

  • Kontrola tovaru pri vyzdvihnutí rezervovaného tovaru

    Pri vyzdvihnutí rezervovaného tovaru je kupujúci, rovnako ako pri prevzatí zásielky od kuriéra, povinný tovar prekontrolovať a prípadné zjavné vady reklamovať ihneď na mieste, či tovar nepreberať. Zjavné vady tovaru uplatnené u predávajúceho neskôr nebudú predávajúcim uznané.

  • Chyba vzniknutá pri používaní výrobku (v záručnej lehote)

    V prípade, že sa na zakúpenom tovare objaví v rámci správneho zaobchádzania reklamovateľná chyba, má kupujúci právo uplatniť reklamáciu pomocou oznámenia spoločnosti písomne na adresu spoločnosti, emailom na reklamacie@hecht.sk, či osobne v servise, kam sa dostaví spolu s tovarom, ktorý chce reklamovať.

    Čo v oznámení nesmie chýbať:
    1. Meno kupujúceho
    2. Adresa kupujúceho
    3. Kontaktné telefónne číslo
    4. E-mail (ak je k dispozícii)
    5. Číslo objednávky
    6. Číslo daňového dokladu
    7. Podrobný popis chyby a toho, ako vznikla

    Ak budete tovar reklamovať osobne priamo v srevise, môžete reklamačný formulár vyplniť až na mieste. Mapa servisov je dostupná na tejto adrese. Na uplatnenie reklamácie musí byť kupujúci schopný predložiť daňový doklad - faktúru, alebo iným hodnoverným spôsobom doložiť dátum a miesto zakúpenia tovaru

    V prípade odoslania oznámenia Vás v čo nakratšom čase po jeho obdržaní kontaktuje naše reklamačné oddelenie a informuje Vás o ďalšom postupe (najmä o tom, či je nutné tovar zaslať na autorizovaný servis).

    Ak bude potrebné tovar zaslať na servisné stredisko, pričom tovar nemôžete na toto stredisko dopraviť osobne, zabaľte prosím tovar do originálneho obalu, prípadne iného obalu, ktorý zodpovedá nárokom prepravy. Ak bude výrobok nedostatočne zabalený, existuje riziko poškodenia počas prepravy a následná reklamácia by tak nemusela byť uznaná! Tovar zaslaný do servisného strediska musí byť v úplnom stave vrátane manuálu, káblov a ostatného príslušenstva. S tovarom odporúčame zaslať vyplnený reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU.

    Vaša reklamácia bude potom vybavená v čo najkratšom možnom termíne, najneskôr však do 30 dní ododňa uplatnenia reklamácie.

  • Neopraviteľná závada

    Ak je vada na tovare vyhodnotená servisom ako neopraviteľná, potom si môžete vybrať medzi vrátením peňazí, či výmenou za nový kus.

  • Reklamačný poriadok

    Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok a jeho znenie zobrazíte kliknutím sem.