Zobraziť kategórie

Ako nakupovať

Vážení zákazníci,

tu nájdete veľa užitočných informácií. Pokiaľ Vám nebude niečo jasné, zavolajte nám na telefónne číslo: 046/542 03 20, alebo nám napíšte na hecht@hecht.sk. Naši pracovníci sú kedykoľvek pripravení Vás informovať a poradiť pri výbere tovaru. Prajeme si, aby sa Vám u nás nakupovalo dobre a aby sme Vás presvedčili o tom, že sme Váš solídny obchodný partner.

Prečo nakupovať u nás?

Nakupujete priamo u výrobcu, predávame bez sprostredkovateľov.


Disponujeme obrovskými vlastnými skladovými zásobami.


Väčšina tovaru je okamžite skladom.


Sme schopní okamžite reagovať na Vašu objednávku.


Zaisťujeme záručný a pozáručný servis.


Dodávame náhradné diely a príslušenstvo.


Zaručujeme perfektný pomer cena/výkon.

 

 

  • Ako nakupovať?

    Pri prvej objednávke v našom internetovom obchode sa môžete zaregistrovať, alebo nákup vykonať ako neregistrovaný zákazník. Registrácia Vám však prináša výhody sledovania stavov svojej objednávky, editáciu vlastných údajov ako je adresa doručovania či fakturačná adresa. Pokiaľ vykonáte ďalšie objednávky už sa nebudete zdržiavať vyplňovaním údajov o Vás, ale automaticky po prihlásení budete mať vyplnené údaje doručovacej adresy popr. fakturačnej adresy.

    Vyberte si tovar
     Tovar si môžete vybrať prehliadaním katalógu (v ľavom stĺpci vyberte požadovanú kategóriu).

    Vložte tovar do košíka
    Vami vybratý tovar jednoducho vložte do nákupného košíka tlačidlom ,,DO KOŠÍKA"

    Priebeh nakupovania 
    Priebeh Vášho nakupovania môžete neustále sledovať na svojom monitore vpravo hore na karte košík. Tu je uvedený počet položiek a celková cena. Cenu za dopravu sa dozviete až po výbere spôsobu.

    Úprava objednávky
    Úpravu svojej objednávky vykonáte jednoducho a rýchlo v nákupnom košíku. Pri každom produkte môžete zmeniť množstvo, alebo ho krížikom odobrať úplne.

    Dokončenie objednávky a registrácia
    Ak ste sa rozhodli dokončiť svoj nákup, pokračujte k výberu spôsobu doručenia a platby kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ. Tu sa buď prihlásite ako registrovaný zákazník (už ste niekedy v našom e-shope nakupovali) alebo sa registrujete ako nový zákazník vyplnením jednoduchého a prehľadného formulára. Dôležité je tu vyplniť kolónky určené ako povinné. Ak chcete tovar kúpiť na firmu, kliknete na tlačidlo "Nakupujem na firmu" a doplníte ďalšie potrebné údaje. Po vyplnení fakturačných údajov a všetkých ostatných povinných položiek môžete kliknúť na DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU.

  • Kedy a ako tovar dostanem?

    Spôsob doručenia si zvolíte v priebehu objednávky. Tovar si môžete nechať doručiť na adresu uvedenú v objednávke alebo ho vyzdvihnúť v niektorom výdajnom mieste. pokiaľ zvolíte doručenie na adresu a tá je odlišná od adresy trvalého pobytu alebo fakturačnej adresy, v priebehu objednávky zvolíte možnosť "Doručiť na inú, ako fakturačnú adresu" a vyplníte adresu, kam chcete tovar skutočne doručiť.

  • Akým spôsobom, môžem tovar zaplatiť?

    V súčasnej dobe ponúkame tri spôsoby platby, a to:

    1. PLATBU DOBIERKOU

    Platba dobierkou je zatiaľ najpoužívanejší spôsob platby v slovenských internetových obchodoch. Zákazník platí pri odovzdaní tovaru cenu tovaru + prepravné a dobierečné. Z hľadiska rýchlosti expedície je tiež výhodná nakoľko expedičná lehota začína bežať okamžikom objednania.

    2. PLATBU ONLINE KARTOU ALEBO PREVODOM Z ÚČTU NA ÚČET

    Po vyplnení objednávky a jej potvrdení zákazník obdrží e-mail s potvrdením objednávky a údajmi o platbe. Potom zákazník vykoná, resp. vloží čiastku uvedenú v e-maily na náš účet IBAN SK89 7500 0000 00400 0103 1261. Expedičná lehota začína bežať v okamihu pripísania platby na účet predávajúceho.

    3. V HOTOVOSTI ALEBO PLATOBNOU KARTOU NA NAŠEJ PREDAJNI

     

  • Prečo niektorý tovar nie je možné objednať a je možné ho len rezervovať na predajni?

    Niektoré produkty, ako sú napríklad skútre, štvorkolky, traktory, a pod. vyžadujú napríklad odborné zostavenie, nastavenie a zaškolenie. Nie je možné ich zasielať bežnou kuriérskou službou. Dôvodom môžu byť aj nadmerné rozmery prekračujúce možnosti dopravy bežnou kuriérskou službou. V takom prípade je možné tovar zarezervovať k odberu v niektorej z našich predajní. Akonáhle je tovar pripravený, je zákazník vyzvaný telefonicky alebo e-mailom k jeho odberu na zvolenej predajni. Pri odbere je vykonané krátke zaškolenie našimi predajnými technikmi a tovar je zákazníkovi predvedený. Zákazník si potom môže tovar sám odviezť.

  • Čo sa stane po objednávke?

    Po obdržaní objednávky Vám najneskôr druhý pracovný deň objednávku potvrdíme e-mailom. Ak je tovar skladom, sme spravidla schopí ho dodať do 1-2 pracovných dní až k Vám domov. V prípade, že je objednávka prevedená osobným odberom v niektorom z výdajných miest, môže byť doba dodania až o tri pracovné dni dlhšia.

  • Aká je na tovar záruka?

    Tovar dovezie externá kuriérska firma GEIS spolu s daňovým dokladom, alebo máte možnosť si ho vyzdvihnúť v našej kamennej predajni. Na tovar sa vzťahuje bežná záručná lehota, u väčšiny produktov HECHT potom ponúkame možnosť rozšírenia záruky o jeden, dva alebo tri roky. Vďaka tomu môžete mať na tovar záruku celkom až na 5 rokov. Ďalšie podrobnosti sa dozviete na stránke Predĺžená záruka.

  • Môžem zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu?

    Ak objednávate tovar na internete ako súkromná osoba (nie teda na IČO), máte v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ sa k tomu rozhodnete, prosíme Vás, kontaktujte nás a písomne uveďte, že žiadate o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a Vášho čísla účtu. Tovar nesmie byť použitý a pokiaľ možno originálne zabalený. Pokiaľ je tovar znečistený alebo javí známky používania, môže vám byť účtovaná čiastka za uvedenie tovaru do pôvodného stavu. Ďalšie podrobnosti sa dozviete na stránke Vrátenie tovaru do 14 dní.

  • Ďakujeme za dôveru

    Ak ste si prečítali tieto inštrukcie, veríme, že sme i Vás presvedčili o tom, že nákupy u nás sú lacné, bezpečné a rýchle. V prípade akýchkoľvek dotazov, pripomienok alebo námetov nás kontaktujte e-mailom na hecht@hecht.sk,  všetky Vaše podnety sú pre nás zdrojom inšpirácie pre ďalšie skvalitňovanie našich služieb.