Zobraziť kategórie

Predĺžená záruka

 

VYUŽITE PREDĹŽENÚ ZÁRUKU

 

Získajte až 3 roky naviac k štandardnej záruke. Spokojne teda využijete výrobok až po dobu 5 rokov

Pokazený tovar Vám zadarmo opravíme či vymeníme za iný.

Nemusíte hľadať autorizovaný servis. K dispozícii sú Vám všetky predajne spoločnosti HECHT SK, spol. s r.o.

Službu využilo už viac ako 500 000 zákazníkov.

 

 

Otázky a odpovedě

  • Na aké výrobky môžem predĺženú záruku uplatniť?

    Predĺženú záruku môžete uplatniť iba na výrobky spoločnosti HECHT SK, spol. s r.o. v minimálnej cene od 60,00 €. Nie je možné uplatniť na všetky akumulátory a produkty typu: štvorkoliek, detských autíčok, elektrobicyklov, robotických kosačiek a ďalej potom na záhradný nábytok, potreby pre psov a mačky, bazény a bazénové príslušenstvo. Predĺžená záruka HECHT neplatí pre výrobky, na ktoré bola pri predaji poskytnutá zľava z dôvodu poškodenia, neúplnosti alebo chýbajúcich doplnkov a výbavy.

  • Ako predĺžená záruka funguje?

    Predlžujete štandardne poskytovanú záruku o dohodnutú dobu. Ak teda dohodnete napríklad predĺženú záruku +3 roky, na tovar získate vrátane štandardnej záruky poskytovanú výrobcom celkovú záruku až 5 rokov. Predĺžená záruka chráni výrobok v porovnateľnom rozsahu ako záruka od výrobcu. Jej platnosť začína nasledujúcim dňom po skončení záruky výrobcu.

  • Je možné službu zakúpit spätne?

    Bohužiaľ nie, službu je možné zakúpiť len pri kúpe produktu na predajni, prípadne na e-shope spoločnosti Hecht.

  • Poryje táto služba mechanické poškodenie?

    Predĺžená záruka pokryje výrobné chyby, rovnako ako štandardná záruka. Mechanické poškodenie medzi ne nepatrí.

  • Ako postupovať pri reklamácii?

    V prípade, že sa v priebehu predĺženej záruky objaví chyba na výrobku, klient si pripraví číslo pokladničného dokladu a dostaví sa spravidla do predajne, kde príslušný výrobok zakúpil. Pracovníci predajne overia platnosť zmluvy, zapíšu si kontaktné údaje, informácie o výrobku a charaktere závady. Zákazku potom odovzdajú centrálnemu servisu, ktorý zákazníka do 2 pracovných dní kontaktuje a dohodne sa na spôsobe a termíne opravy. V prípade, že je výrobok neopraviteľný, alebo by oprava bola nerentabilná, poskytneme zákazníkovi nový výrobok rovnakých, alebo porovnateľných parametrov.

    Reklamáciu je možné zaslať elektronicky na e-mail reklamacie@hecht.sk aj poštou s vyplneným reklamačným formulárom na adresu:

    Príjem opráv

    HECHT SK, spol. s r.o.

    Letisková II. 1925/20

    971 01 Prievidza
  • Koĺko stojí predĺžená záruka?

    Cena predĺženej záruky je daná cenou produktu, pre ktorý sa záruka dojednáva a dobou, na ktorú je dojednaná.

    Dĺžka predĺženej záruky 1 rok 2 roky 3 roky
    Cena tovaru v € Cena záruky v € Cena záruky v € Cena záruky v €
    60 - 99 8,00 € 16,00 € 24,00 €
    100 - 199 12,00 € 22,00 € 32,00 €
    200 - 399 20,00 € 36,00 € 48,00 €
    400 - 599 26,00 € 52,00 € 72,00 €
    600 - 799 34,00 € 68,00 € 96,00 €
    800 - 1 199 46,00 € 92,00 € 132,00 €
    1 200 - 1 599 64,00 € 128,00 € 176,00 €
    1 600 - 1 999 80,00 € 160,00 € 224,00 €
    2 000 - 2 399 96,00 € 192,00 € 268,00 €
    2 400 - 2 799 112,00 € 224,00 € 316,00 €

    Uvedené ceny sú vrátane DPH

  • Kde nájdem Obchodné podmienky predĺženej záruky?

    Obchodné podmienky predĺženej záruky nájdete v tomto odkaze na našich stránkach: Obchodné podmienky predĺženej záruky

  • Rozhodné právo, súdna príslušnosť

    Zmluva o predĺženej záruke a poistenie v nej dojednané sa riadi podľa slovenského práva a pre riešenie sporov vzniknutých v súvislosti s touto zmluvou sú príslušné súdy Slovenskej republiky.