Zobraziť kategórie
-
- Kosačky na trávu
- Traktory
- Prevzdušňovače
- Vyžínače
- Krovinorezy
- Kultivátory
- Akumulátorové programy
- Plotostrihy
- Píly
- Štiepačky dreva
- Drviče vetiev
- Špalíkovače
- Fukáre a vysávače na lístie
- Vozíky a fúriky
- Rozmetadlá a posypové vozíky
- Čerpadlá a vodárne
- Vysokotlakové umývačky
- Zametacie stroje
- Snežné frézy
- Odhŕňače a lopaty na sneh
- Postrekovače a rosiče
- Skleníky a pareniská
- Kompostéry
- Ručné náradie
- Príslušenstvo
- Úvod
- Časté otázky
- Prečo je pri dvojtaktných motoroch HECHT odporúčané nepoužívať palivovú zmes staršiu 14 dní?
Prečo je pri dvojtaktných motoroch HECHT odporúčané nepoužívať palivovú zmes staršiu 14 dní?
Dvojtaktné motory svojou konštrukciou neumožňujú prítomnosť oleja v priestore kľukovej hriadele tak, ako je tomu u štvortaktných motorov. O hladký chod piestu vo valci sa preto stará olej, ktorý je pridávaný do pohonných hmôt. Pomer oleja v benzíne je spravidla 1 diel oleja na 40 dielov benzínu. Pri dlhšom uskladnení takto namiešanej palivovej zmesi však dochádza k degradácii oleja v benzíne a tým aj strate jeho mazivosti. Pri staršej palivovej zmesi potom môže dochádzať k zvýšenému opotrebovaniu motora, v extrémnych prípadoch aj k nenávratnému poškodeniu. Preto sa odporúča pred prácou namiešať len toľko palivovej zmesi, koľko spotrebujete a olej s benzínom skladovať oddelene.
Späť na predchádzajúcu stránku